تبلیغات
'بچه های مدرسه ی علوم پزشکی' design.persiangig.com/porschejquery/style1.css" type="text/css" media="screen" />

درباره وبلاگ

    سایت بچه های مدرسه علوم پزشکی شیراز
    مدیر وبلاگ : محمد حسین

نظرسنجی

  • طرفدار چه رشته ی ورزشی ای هستی؟











جستجو

آمار واطلاعات وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

مشخصات سیستم

کدهای کاربر

 
 

باید مطالعه کنید، یا باید کاری را تا فردا تمام کنید یا یک مورد اضطراری پیش آمده است؛ یک شب بیخوابی کشیدن در چنین مواردی دقیقا یک عمل قهرمانانه و مسوولانه است. شما علیرغم تمام مشکلات، با انگیزه ای فوق العاده شب را بیدار می مانید.


اما دردسرها از چند ساعت بعدتر شروع میشود. وقتی که سطح آدرنالین خون دارد پایین می آید...شب تمام شده و روز رسیده، موقع بیداری، اما در حقیقت بیدار ماندن در فردای یک شب بیخوابی خیلی سخت تر از خود بیخوابی شبانه است. خستگی ناگهان هجوم می آورد و فرد حتی نای ایستادن رو پاهای خودش را هم ندارد. در حقیقت کارکرد مغزی در شرایط بیخوابی آنقدر تحت تاثیر قرار میگیرد که با مستی ناشی از مصرف مشروبات یا داروها برابری می کند.


البته در چنین مواقعی بهترین کار خوابیدن در اولین فرصت است، اما بعضی وقتها به همان دلیلی که باعث بیخوابی شبانه شده، باید روز را هم بیدار ماند، در چنین موقعی به غیر از خوابیدن چه کار می شود کرد تا دچار مشکل نشویم؟

شاید هشت روشی که در ادامه مطلب می آیند بتوانند در این مورد کمک کننده باشند.